Scripta n° 1462

Numéro Scripta1462
Auteur(s)Roger de Beaumont [particulier]
Bénéficiaire(s)Beaumont-le-Roger, Sainte-Trinité, dépendance Le Bec (prieuré)
Genre d'actenotice
Authenticiténon suspect
Datation[1088-1094]
Action juridiquedonation
Langue du texte latin

Analyse

Donation, par Roger de Beaumont, des églises de Saint-Nicolas, Saint-Léonard et Saint-Aubin de Beaumont et de Saint-Crespin de Barc, avec leurs terres.

Tableau de la tradition

Éditions principales

a. Deville Étienne, Cartulaire de l’église de la Sainte-Trinité de Beaumont-le-Roger, Paris, Champion, 1912, n° II, p. 6-7..

Dissertation critique

Datation

Cet acte est postérieur de la fondation de l’église en 1088/1089 (voir É. Deville, p. x) et la mort de Roger de Beaumont.

Texte établi d’après a

Procedente autem tempore, prefatus Rogerus de Bellomonte dedit supranominate ecclesie Sancte Trinitatis et canonicis ibidem constitutis, ecclesiam sancti Nicholai de Bellomonte, et ecclesiam sancti Leonardi, et ecclesiam sancti Crispini de Barco, et ecclesiam sancti Albini de Bellomonte, cum terris et decimis et omnibus aliis restitudinibus predictis ecclesiis pertinentibus, consilio et assensu predicti Gisleberti Ebroicensis episcopi ; et preter hec, terram ubi fuit vinea Odonis pictoris, et duas mansiones duorum canonicorum super calceatam vivarii, et duas domos in Novo Burgo concessit predicte ecclesie Sancte Trinitatis.

Pour citer l'acte :

« Acte 1462 », dans SCRIPTA. Base des actes normands médiévaux, dir. Pierre Bauduin, Caen, CRAHAM-MRSH, 2010-2024. En ligne : https://mrsh.unicaen.fr/scripta/doc/sc_1462.html [consulté le 24/11/2024].

Création de la fiche

2006-05-19

Dernière mise à jour

2023-12, EMancel