Scripta n° 4672

Numéro Scripta4672
Auteur(s)Foulques d’Aunou [particulier]
Bénéficiaire(s)Le Plessis-Grimoult, Saint-Étienne (prieuré)
Genre d'actecharte
Authenticiténon suspect
Datation[...1170-1200...]
Action juridiquedonation
Langue du texte latin

Analyse

Fouques d’Aunou concède des dîmes que tenait Osmond, curé de Flers.

Tableau de la tradition

Éditions principales

a. Musset Lucien, Cartulaire des possessions de l’abbaye du Plessis-Grimoult pour le département de l’Orne, Le Pays Bas-Normand, n° 52, 1959, n° 99..

Dissertation critique

Datation

« Fin du XIIe s. » : datation proposée par Musset.

Texte établi d’après a

Fulco de Alnoto omnibus fidelibus ecclesie et amicis et hominibus suis tam presentibus quam futuris, salutem. Omnibus notum fieri volo quod ego F. concessi ecclesie Sancti Stephani de Plaiseiz decimam quam Osmundus sacerdos de Flers tenebat de Roberto filio Petri de Guaci, duodecim nummos per singulos annos ; reddebat s(cilicet) duas garbas de la Foletère et Brunfai et de Boisum Corbelin, et duas gerbas de feodo Willermi de Fai, et sciatis quod ego in perpetuam elemosinam libere et quiete concessi sicut predictus Robertus et pater meus coram me concesserunt. Testibus : Roberto de Alnoy, Gautero de Brevans, Ricardo de Sancta Maria et Rennulfo d’Aubucon et Gaufrido de Bernai et Alexandro de Catevilla et Symone filio Aeliz et Silvestro suo filio et multis aliis. Valete.

Pour citer l'acte :

« Acte 4672 », dans SCRIPTA. Base des actes normands médiévaux, dir. Pierre Bauduin, Caen, CRAHAM-MRSH, 2010-2024. En ligne : https://mrsh.unicaen.fr/scripta/doc/sc_4672.html [consulté le 22/12/2024].

Création de la fiche

2008-10-29

Dernière mise à jour

2023-12, EMancel