Scripta n° 5563

Numéro Scripta5563
Auteur(s)Robert II de Beaumont, Leicester (comte)
Bénéficiaire(s)La Vieille-Lyre, Notre-Dame de Lyre (abbaye)
Genre d'actebref/mandement
Authenticiténon suspect
Datation[1118-1168]
Action juridiqueautre
Langue du texte latin

Analyse

Robert, comte de Leicester, ordonne que l’église de Lyre maintienne les donations faites par Richard de Bois-Anzeray, Baudouin fils d’Hoer et Renaud de Bordigny.

Tableau de la tradition

Éditions principales

a. Delisle Léopold, Passy Louis, Mémoires et notes de M. Auguste Le Prévost pour servir à l’histoire du département de l’Eure, Évreux, Hérissey, 1862, t. 1, p. 345..

Dissertation critique

Datation

La donation faite par Renaud de Bordigny est mentionnée dans la charte de confirmation d’Henri II de 1155-1158 (SCRIPTA 6749).

Texte établi d’après a

Robertus, comes Legrecestrensis, omnibus baronibus et ministris et hominibus suis Normannie, salutem. Sciatis Ricardum de Bosco Ansere dedisse molendinum suum de Lira eidem ecclesie de Lira, et in eadem ecclesia monacatum suscepit, et Rogerus, frater ejus, coram me hanc donationem concessit et affidavit. Baldricus etiam filius Hoer dedit eidem ecclesie de Lira sexaginta solidos Carnotensium in Britolio et in fossa sua. Et Reginaldus de Bordinni coram me concessit has donationes, quas ego presenti carta confirmo, volo, et precipio ut prefata ecclesia bene et honorifice et quiete teneat et nullus super hoc ecclesie molestiam faciat. Testibus : Ernaldo de Bosco et Gileberto de Vernet, et Adam de Cirre et Balduino de Charnellis, et Willelmo de Thever, et Huberto filio Fulconis, Willelmo de Thever et Gileberto, fratre suo, Johanne de Almanescis.

Pour citer l'acte :

« Acte 5563 », dans SCRIPTA. Base des actes normands médiévaux, dir. Pierre Bauduin, Caen, CRAHAM-MRSH, 2010-2024. En ligne : https://mrsh.unicaen.fr/scripta/doc/sc_5563.html [consulté le 21/11/2024].

Création de la fiche

2010-02-21

Dernière mise à jour

2023-12, EMancel