Scripta n° 1693

Numéro Scripta1693
Auteur(s)Bouchard du Homme [particulier]
Bénéficiaire(s)Beaumont-le-Roger, Sainte-Trinité, dépendance Le Bec (prieuré)
Genre d'actecharte
Authenticiténon suspect
Datation...1200...
Action juridiquedonation
Langue du texte latin

Analyse

Bouchard du Homme dispose de 49 sols et 22 chapons de rente en faveur des églises de Beaumont et des environs ; celle du prieuré reçoit 10 sols et 6 chapons.

Tableau de la tradition

Éditions principales

a. Deville Étienne, Cartulaire de l’église de la Sainte-Trinité de Beaumont-le-Roger, Paris, Champion, 1912, n° XXXV, p. 35-36..

Texte établi d’après a

Sciant omnes presentes et futuri, quod ego Buchardus de Homme dedi et concessi quatuordecim, XL et IX solidos et XXII capones in perpetuam elemosinam, scilicet, Sancto Leodegario de Grolaio II solidos et I caponem de Radulfo Magno ; et Sancto Leodegario de Bosco II solidos et I caponem de Radulfo Magno ; et sancto Thome de Vaccaria II solidos et I caponem de homine mei de Chesnei, et sancto Crispino de Barco II solidos et I caponem de prefato homine de Chesnei ; Sancto Albino II solidos et I caponem de predicto homine de Chesnei ; Sancto Leonardo II solidos et II capones de Thoma carpentario ; Sancto Nicholao II solidos de Theodorico Nope ; Sancto Johanni II solidos de Costable, et II gallinas ; Sancte Trinitati de Bellomonte X solidos et VI capones, scilicet de Willelmo Piel V solidos et IIII capones, de femina Piperelet filio ejus, V solidos et II capones ; Sancto Petro de Bellomonticulo XVIII denarios et II capones de filia Mahiel et viro jus ; Sancte Margarite II solidos de vacario de una acra terre juxta sanctam Margaritam ; Sancto Martino XII denarios et I caponem de Ricardo cendrerio ; Sancte Marie de Vetulis II solidos et II capones de filio Radulfi Goberti ; Sancte Marie Magdalene de Homme XVII solidos et VII inter capones et gallinas. Et ut [hec] donatio sit firma et perpetua, auctoritate sigilli mei roborare decrevi. Testibus hiis : Willelmo de Homme, fratre meo ; Pagano de Mosterel ; Rennulfo de Bigarz ; magistro Roberto de Boenei ; Arnulpho, tunc prior ejusdem loci ; Bartholomeo de Corona.

Pour citer l'acte :

« Acte 1693 », dans SCRIPTA. Base des actes normands médiévaux, dir. Pierre Bauduin, Caen, CRAHAM-MRSH, 2010-2024. En ligne : https://mrsh.unicaen.fr/scripta/doc/sc_1693.html [consulté le 09/05/2024].

Création de la fiche

2006-05-23

Dernière mise à jour

2023-12, EMancel