Scripta n° 8478

Numéro Scripta8478
Auteur(s)Guillaume de Semilly, écuyer, Aunay (seigneur)
Bénéficiaire(s)Joenet de la Rivière [particulier]
Genre d'actecharte
Authenticiténon suspect
Datation1294
Action juridiqueautre
Langue du texte ancien français

Analyse

Fieffe du tènement de l’hermitage par Guillaume de Semilly à Joenet de La Rivière.

Tableau de la tradition

Éditions principales

a. Le Hardy Gaston, Étude sur la baronnie et l’abbaye d’Aunay-sur-Odon, Caen, H. Delesques, 1897, Pièces, n° 21, p. 297-298..

Texte d’après a

Len sachent tous présens et avenir que jeu Guill de Semillye escuier saignor daunay viel et otroie a Joenet de Lariviere et a ses hers et a ses parsonniers et a lor hers queu etiengent bien et empaies le tenement de lermitage pour les servisses queu jeu lor demandre de novel. Cest asavoier comme de men fain a men fenil a mener, et de men boies cauper et amener, et mes bœuferies curer, et le malle es chans mener, et les garbes acuerrieer et le foueler. Cest asavoier por diez souz de tornayes des quies jeu me tient porpaie. Jeu, le dit Guill de Semillye et mes hers viel et otroie queu le dit Joenet et ses hers et ses parsonniers et lor hers tiengent le dit tenement bien et empaies pour les servisses de sus diz, de moy et de mes hers, et queu esoient frans et quites des ore ennavant pour les servisses queu emefassoient anciaignement a moy et a mes ancesors, et pour les rentes anciaignes ; au tesmoing de laquelle chosse Jeu le dit Guill escuier saignor daunay ai scelée ceste présente lettre de la présence de mon seel. Ceu fut fait lan de grace. m. et deus cens quatre vins et quatorze v maies de may de vant la paroisse daunay.

Pour citer l'acte :

« Acte 8478 », dans SCRIPTA. Base des actes normands médiévaux, dir. Pierre Bauduin, Caen, CRAHAM-MRSH, 2010-2024. En ligne : https://mrsh.unicaen.fr/scripta/doc/sc_8478.html [consulté le 22/12/2024].

Création de la fiche

2014-03-21

Dernière mise à jour

2023-12, EMancel